Trollhättan

Hej igen:)

Ja, då var man hemma. I hallen möter jag en hög av skor, jackor härs o tvärs, jag går inte i mitt rum. Där ligger mina kläder över hela golvet, väskor härs och tvärs. Ångest.
Lägger mig på sängen och nu ligger jag här med vääärldens huvudvärk, hosta och tät i näsan, inte roligt alls.
Så jag har beslutat mig för att ta tag i kläderna och det lite senare...imorgon hehe. Och just nu bara njuta av att det är söndagkväll, med andra ord ska jag kasta mig i soffan och kolla scrubs, dricka te och bara halvsova.

Imorgon är det starten på veckan, sista veckan innan sportlovet. Huuur skönt ska det inte bli med lov!?
Dock så har vi i Trollis inte samma lov som tex Götet, och det är inte lika kul. Men fasen, lov tackar man ju inte nej till :)
Nu ska jag ta och fixa till lite te.
hugs


Kommentarer
Postat av: Anonym

När har trollhättan lov? Har inte ni vecka sju som vi i göteborg har? :s

2010-02-14 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0