Svar. Är det sant att du...

...att du är intresserad av nån för tillfället? ja, lite smått sådär :)

...Är fjortis till sättet egentligen? nej

...att du har slingat ditt hår blondare? jag slingade inte, använde blonspray :)

...har linser? isf, sen när? ja, sen 4 år tillbaka tror jag.

...har mvg i något ämne? nej tyvärr, sänkte mig i det enda ämne jag hade mvg i, svenska, men troligen så höjer jag mig nu till våren igen :)

...har brytit armen som liten? nej, jag har aldrig brytit något ben i kroppen.

...åkt ambulans? ja det är sant.

...är det sant att du är så söt? hihi, gullig du är! 

...är bra på att rita? hyffsat, dock var de sålänge sen jag gjorde det nu så jag är väldigt ostabil på handen.

...tycker att din syster ser bättre ut än dig? ja

...är duktig i skolan? hyffsat :)

...dricker te och kaffe varje dag? yes

...aldrig använder nagellack? nej det är inte sant. Jag brukar allt göra de.

...har en kk? nej det är inte sant.

...har glasögon? ja, fast jag använder dem aldrig.

...väger under 55 kg? nej

...skulle kunna bli kompis med en 95:a? ja absolut!

...knappt har några vänner? nej det stämmer inte. Jag har många underbara vänner :)

...vill bli ännu smalare? njaaoo

...är det sant att du väger runt 60 kg? en bit under 60

...är det sant att ditt midjemått är under 62 cm? ja

...är oskuld? nej


Kommentarer
Postat av: ida

Seriöst,du är precis lika snygg som din syster! :)

2010-02-22 @ 10:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0