it will be better

Hej goingar.

Ska nu ta och slänga mig i soffan en stund sedan krypa ner i  min varma goa säng och försvinna in i mina drömmar. Imorgon blir det upp tidigt och packa inför en helg hos pappsen, han fyller 50 nämligen. Så det lär bli förberedelser hela dagen imorgon. Men jag ska också försöka ta lite kort med syster.

Innan jag säger godnatt så vill jag bara be lite halvt om ursäkt sådär för att jag inte har bloggat speciellt aktivt de senaste dagarna... har haft ganska mycket i skolan och det lär väl bli så ett tag framöver också.
Har även en del plugg över helgerna, men jag ska försöka göra det bästa av situationen, och jag tror att ni förstår :) Har inga nya bilder heller, därför känns det som att min blogg i stort sett alltid ser likadan ut, men somsaggt så ska jag ta lite nya bilder med syster imorgon. Men det ser inte ut som att ni tröttnat på min blogg änsålänge, om man kollar på min statistik:) och det gillar jag!

Så nu säger jag godnatt. Vi hörs imorgon. HUGS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0