dagens fråga 8/2-9/2

hur mycket kostar ett navel smycke i Thailand ungefär? 10 kr typ.

kan inte vi bloggläsare få veta lite om din viktnedgång, samt vad du göra för att gå ned i vikt? Jag vill helst inte ta upp sånt här på min blogg. Om ni absolut måste ha svar så får ni maila mig till: [email protected]

tränar du inte längre? alltså ute och går. du skriver int eom det i bloggen. Njae, har varit lite halvt dåligt med att träna och skriva om de, men jag ska bli bättre på båda :)

vad använder du för redigeringsprogram? vart kan man köpa/ladda ner? photoshop och photoscape. Photoscape kan du ladda ner via en länk som du hittar under min kategori "emma tipsar".

Kommer du och din syster bra överens, är ni mer som kompisar än som "bara systrar"? Har du nått tips för att bli mer kompis än "bara syster"? Ja vi kommer verkligen bra överens. Visst vi har våra dagar, men det har väl alla syskon haha :). Vi är vädligt bra kompisar men vi är fortfarande systrar.

går du varje dag? ja, har en hund som måste ut.

vad heter din systers blogg? fridagrahn.com

vad är dina bästa tips och hur kom du igång med träningen`? Jag vet faktiskt inte. Tack vare min syster tror jag, vi bestämde att vi skulle komma igång och träna, och så blev de :)

ser du smalare ut irl elr på bild? Man ser väl likadan ut på bild som i irl? haha. Det gör iaf jag tror jag :)

när man har en blogg, varför är då ingen sig själv som man är i verkligheten? Vet inte om du syftade på mig. Men jag är mig själv, verkligen. Men om man kollar på dessie, kissie, och allt vad dem heter så är dem inte sig själva av en anledning. För att få mer besökare. Dem irriterar sina läsare och folk stör sig något extremt och går därför in på deras bloggar bara för att dem stör sig något fruktansvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0