dagens fråga 27/2

sallad eller pizza? sallad utan tvekan :)

Vilket hårspray rekomenderar du? shockwaves :)

Vad andvänder du för hårprodukter? Jag använder inget förutom shampoo och balsam, ibland hårspray och volumemaster.

när kommer er dans vara färdig så vi får se videon? ganska snart tror jag :)

Hur mycket pengar lägger du på kläder/skor/accesoarer å sånt i månaden? ca 700, då jag alltid sparar 300 från barnbidraget. Och så brukar de bli att jag bränner resten.

Hur mycket får du i månadspeng? 450

tjänar du några pengar på bloggen? nej tyvärr.

Hur skulle du matcha en enkel outfit till knallblå naglar? hmm, svårt. Till något hyffsat stilrent, då blir de blåa som en ltien extra detalj!

Beskriv dig själv med 3 ord? glad, glad och glad. haha nej men glad, varm, omtänksam kanske :)

kan du ge exempel på hur man kan matcha svarta tights-shorts? oversize linnen, magtröjor, söta toppar med skinnjacka.

vilka färger på naglackkmr du anvönda i vår, och vilka kmr du använda i sommar? jag är inte så mycket för naglack, men om jag har det så blir det rött, svart eller någon ljus färg :)

Skäms du något över filmen "strömslundsskolans fjortisar" på youtube? haha, nej absolut inte! Sjukt ball grej, + att man hör inte att jag sjunger (vilket är bra), och så syns jag knappt. Står längst ut till höger haha.

vilket är det snyggaste plagget du har i din garderob? jeans som trlja, det snyggaste helt enkelt? svåårt. Skinnackorna jag har älskar jag, mina levisjeans, att-tshirten, nya tröjan från bikbok. Finns mycket jag gillar :)


vilket plagg ska man inskaffa tills i sommar/vår enligt dig`? höga jeansshorts, magtröja, tightshorts !!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0