dagens fråga 25/2

äter du inte ens godis/popcorn/choklad när du är på bio? nope :) brukar bli läkerol.

vad har du för skostorlek? 39

magtröjor som är populära i vår/sommar, hur ska man bära dem, till vilka plagg så det inte ser "horigt" ut? höga jeansshorts !!

vilken stolek är det på din nya gråa tröjan med knappar på ryggen? är det pösig modell? ganska pösig modell ja, men tyvärr fans den bara kvar i small, hade gärna viljat ha ngn storlek större menmen:)

Vilken färg på converse tkr du är snygga? gillar du som nya ljusrosa? hur skulle du matcha ett par ljus rosa converse? helst vita, kanske svarta. Gillar inga andra färger egentligen :) men de kan vara snyggt också.

lovar du att filma eran dans, när ni dansar till "3" -låten? jag lovar!

vad är du mest nöjd med hos dig själv? svårt, mitt hår eller mina ben.

vad är det finaste hos din syster? om du menar utsidan så är de hela hon. Insidan så är det väl att hon har ett hjärta av guld, och jag vet att när det väl gäller så skulle hon göra istortsett allt för mig :)

tycker du det är finast med jämnlångt eller uppklippt långt hår? jämnlångt tror jag.

hur länge är ni borta i new york? 6 dagar.

typ hur många läkerolpaket äter du på en vecka? haha, jadu. Olika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0