dagens fråga 24/2

accepterar du alla vänförfrågningar på bdb?  nej, jag är aldrig inne på bdb typ. Bara reklam för bloggen ;)

Vilken är din favorit affär? HM utan tvekan :)

Jag är nöjd med min vikt ( har alltid varit det) och jag är inte överviktlig. Men jag skulle vilja börja äta nyttigare och röra på mig mera :) och jag undrar om du har några bra tips? undervik sötsaker och sånt, och ät de bara en dag i veckan. Sen ut och gå 30 minuter om dagen. De ända som jag kan bestämma, är du själv. 

har du haft några åtstörningar såsom hetsätande? om du haft det när då typ?
nej

när ska ni ha uppvisnign i dansen och vilken låt ska ni dansa till? Medborgarskolan har bara dansuppvisning på höstterminen, då vänersborg har det på vårterminen. Så denna termin har vi ingen dansuppvisning tyvärr!

vart får du inspiration från till dansen, för det verkar inte lätt att göra en hel dans själv? nej det är verkligen inte lätt. Jag sitter och lyssnar igenom massa músik, kollar på filmer från min dansuppvisning. Ibland får jag insperation från olika dansfilmer på youtube.

Kan inte du lägga ut en bild på din favorit outfit? Sure, har många favoriter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0