dagens fråga 18/2

Vart kan kan köpa billiga vårkläder/smycken/skor? hm :)

när & hur blev du dansledare? för två år sedan. Jag dansade i en grupp och hade gjort de ett tag. Sedan så blev min danskompis ledare och då hjälpte jag henne lite då och då. Sen så kände jag att jag gärna ville ha en helt egen grupp så, så fick det bli :)

när man solar solarium vet du någon bra kräm man kan smörja på sig innan för att bli brunare? nej, jag använder bara vanlig hudkräm :)

När får vi ett videoinlägg när du dansar då? så snart som dansen är klar :)

Tror folk ofta att du är äldre än vad du är? Ja, väldigt ofta.

Är du mycket längre än dina tjejkompisar? För du är ju väldigt lång, eller ja lång iallafall, är det inte jobbigt? Jag har några som är gemnlånga, men inte så många. Nej jag tycker inte det är jobbigt att vara lång, jag är ju "bara" 175 cm :)

Vad tycker du om handboll? Jag gillar verkligen de! har själv spelat de :)

Jag vill gå ner några kilo till sommaren. Jag ska träna stenhårt och tänka på vad jag äter. Tror du att jag kommer gå ner i vikt? Ja, det tror jag allt.

är det många i klassen/ på skolan som du vet läser din blogg? det är ett gäng haha :)

Är det många äldre killar som är intresserade av dig? Maybe, vet inte :)

Vad var det du var så arg och förbannad över igår? Privat.

Din blogg har ganska många läsare och jag älskar den, men jag undrar hur du fick så många läsare? jag vet inte, har gjort mycket reklam på bilddagboken och facebook, även genom min systers blogg :)

Vad var det som fick dig att börja blogga? Jag har absolut ingen aning. Ville väl ha någonstans där jag kunde skriva av mig.

Vad har du för storlek på dina converse? 5, Tror jag.

Va är de för dans du håller på med? jazz/show :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0