dagens fråga 14/2

väger du mellan 55 - 65 kilo? yes

kan du inte lägga in lite bilder på te som du gillar? ja absolut.

vart har du köpt din svea jacka? svea i göteborg

Undrar bara vart jag undrar vilken storlek du har på din gråa tröja med nitar från lindex, vill själv köpa en men medium känns lite stort på den? Small, lite stor dock

du har köpt dina tights-shorts, vad dom kostar och om dom finns kvar? har inte hittat det någonstans utan jag har klippt av ett par vanliga tights :)

hur man får en vit bakgrund på sina bilder? jag tar bilderna mot en vit bakrund :)

När har trollhättan lov? Har inte ni vecka sju som vi i göteborg har? Nej vi har vecka 8

hur ofta shoppar du? Och får du hela barnbidraget? Så ofta jag kan haha. Nej, jag lägger undan 350 kr varje månad för att spara :)

Tycker du att du och din syrra är lika? Nej det tycker jag inte.

Vem har fixat din heder? Rebecka Bergström, ni hittar henne här --->Rebecka<----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0