Busy

Hej alla vänner!

Denna dag har varit fullspeckad. Började dagen med att städa mitt rum i billdal, sen till frölundatorg o shoppa lite, hem och hämtade frida i thn, för att sedan åka vidare till vänersborg och äta på restaurang, och sedan hem till morfar. Så nu är jag äääntligen hemma i lägenheten :) sköönt!

Och nu ska jag städa lägenheten innan Johan och Lukas kommer hit, ska ta och planera New York resan lite, funfunfun!

Så vi hörs om en liten stund igen, då ska ni få se mina nya grejer som jag köpte idag.
hugs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma äter du verkligen som du ska? Du ser så smal ut!

2010-02-28 @ 18:04:13
Postat av: rebecca

Kan inte du lägga upp bilder på ditt rum :)?

2010-02-28 @ 20:27:05
URL: http://bbecccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0