American Idol

Hej alla läsare :)

Sitter nu och kollar på american Idol på tv 4, sjuk roligt. Silka nötter det finns där ute asså :)

Sitter och har sån längtan till New York så jag döööör, vill verkligen åka dit nu. och min bloggning kommer bli så jäkla mycket bättre när jag kommit hem då jag har en egen kamera, can´t wait!
Men det är inte långt kvar, cirkuss 1 månad bara. Så sålänge får jag göra det bästa av situationen helt enkelt :)

Tomorrow, ska försöka att inte sova allt förlänge. Ska ta mig in till mimies  skola för att hälsa på lite, ska bli kul. Sen kanske man tar svängen förbi några affärer, vem vet ?;) hehe

Men vi säger så för idag. Ska snart krypa ner serni. hugs


Kommentarer
Postat av: georgina

nu är du med i min outfit tävling! :) nu är det upp till dig att skaffa röster! kram! ;)

2010-02-23 @ 12:03:48
URL: http://georginaa.devote.se
Postat av: sanna

fin bild :D

2010-02-23 @ 12:34:28
URL: http://bottensanna.blogg.se/
Postat av: ida

vilka fina skor,var har du köp dem?:) btw din blogg är jätte fin!

2010-02-23 @ 18:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0