16/2


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilket år är du född? :)

2010-02-17 @ 15:43:35
URL: http://feliciafidelie.blogg.se/
Postat av: madeleine

Vet du vad det kostar att köpa en systemkamera i USA? :)

2010-02-17 @ 15:53:28
Postat av: Ninni

vad tycker du om bristningar och celluliter? Har du några? Verkar inte som det. Alla säger jämt att de har några men jag har verkligen massor med bristningar! På armar och höfter och rumpa och lår och knäväck! Hatar det, jag är ändå ganska smal och folk blir alltid så chockade när jag är lätt klädd. "Du är ju så smal, vrf har du så mkt bristningar?" Mår verkligen as dåligt när jag får sådana kommentarer. Klär mig nästan aldrig i t-shirts,linnen,shorts eller klänning eller annat som gör att dem syns. As jobbigt när man typ ska byta om till gympan med. Älskar mode och har så mkt jag skulle vilja gå klädd i. Jag vet att alla säger att man ska komma över sådant och att alla har sina små "defekter" men jag kan inte komma över det. Vill aldrig gå i bikini igen. Så känns det verkligen som. Har du några tips på hur man kan få bort dem eller få dem att blekna iaf? Kram Ninni

2010-02-17 @ 16:17:28
Postat av: Klara

Vilken skostrolek har du? :)

2010-02-17 @ 17:01:57
Postat av: Anonym

kan du tipsa om snygga jeans shorts och oversize linnen?

2010-02-17 @ 18:06:35
Postat av: Anonym

hur håller du dig till att träna och äta nyttigt och inte "bryta" det för en dag elr helg? :)

2010-02-17 @ 20:29:50
Postat av: emelie

jag ska skriva ett gästinlägg i min kompis blogg lr flera, har du några idéer om vad man kan skriva om? xD

2010-02-17 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0