Sommaren 2010

Eftersom jag haft en break nu i sommar så har ni missat en del. Här kommer några av alla mängder av bilder på de som hänt i sommar :)

Självklart, dans runt midsommarstången.


Och en massa bad i poolen...


..och massa mysiga krök med vännerna i Göteborg...


...och med vännerna i Trollhättan


Jag har även spenderat tid med min kära familj. (syster&hennes pojkvän)


Men för de mesta har jag varit ute på kusten!


Massa mysig tid med min syster ♥


Har även varit i Strömstad med mor, för att hälsa på Frida och Erik


Kommer säkert slänga in lite fler bilder från sommaren lite då och då.


Kommentarer
Postat av: Meeo

Är läderbandet runt vristen hemmagjort?

Vad symboliserar det?

Kram

2010-08-20 @ 17:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0