New Lifestyle

Hej mina kära vänner!

Bussresorna, från och till skolan tar ungefär 30-35 minuter, vilket ger mig väldigt lång tid att komma in på djupa tankar.
Idag slog det mig att jag nu är inne i ett helt nytt kapitel i mitt liv.
Jag bor i Göteborg större delen av min tid (vissa dagar varannan vecka och varannan helg kommer jag på hos pappa i Trollhättan). Men nu går jag i gymnasiet, i Göteborg. Nya vänner, nya lärare, nya ämnen, ny stad, nya rutiner... och jag älskar det redan!

Trivs som fisken i vattnet, redan efter tre dagar och det är underbart att rutinerna nu är igång igen.

 

Imorgon ska ni få se lite av mina senaste inköp, även några outfits och så :)

Kiss and Hug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0