KläderIMängder



Tyckte lite synd om min kära syster som snart ska åka till australien och hade sån panik över att det såg ut som ett bombnedlsag på hennes rum, samt att hennes kläder låg lite ovikt, huller om buller i rummet. Så igår tog jag tag i det och städade hela hennes rum. Damsuga, våttorka, damma, vek kläder, hängde upp smycken och sorterade papper.
Tror ni hon blev glad? haha, klart hon blev :)
Så idag fick jag som ett tack, några av hennes kläder som hon valde att sortera bort, då dem bara kommer ligga och skräpa här hemma medans hon  är borta (i 9 månader).

Så detta är vad jag har tillbringat min förmiddag med. Men det gjorde jag sågärna :)

Nu ska jag ta och ta kort på de nya sakerna samt svara på era frågor!

Kiss and Hug


Kommentarer
Postat av: j

kan vi inte få se vad du fick?:D

2010-09-07 @ 10:57:16
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0