Dagens Fråga 19/8

vad väger du typ? 57-60kg

vad är ditt midjemått, du har mycket finare kropp nu än när du "åt jättelite"! tack så mycket! Jag vet inte, då jag inte är intresserad av vikt och mått längre. Har tröttnat på all fixering :)

vad brukar du äta till frukost nu för tiden? Det jag känner för :)

äter du inga kolhydrater fortfarande? Jo de gör jag !

kan du inte vis alite kläder outfits dom kommande dagarna, vi läsare har ju missat det när du haft pausen? Jag ska försöka fixa detta :)

har du klippt dig nu på sommarlovet elr färgat håret? nej, det har bara solblekts :)

vilka trenden kommer du ta upp i höst/vinter? stickat, militärfärgat, skinn, kängor, stora halsdukar är väl det som lockar just nu :)

har du gått till ngn dietist någon gång? nej det har jag inte :)

När började du noppa ögonbrynen? hmm..7an tror jag

vilka fem klädesplagg måste man absolut köpa inför hösten? kängor, stickat, pälsmössa, skinnjacka, tjocka strumpebyxor.

vad ska man satsta på att lägga pengarna på inom smink? solpuder, mascara och brun kajal.

vad kan man ha till en svart transparent skjorta? lacktights, svart linne och kängor... Linne eller buister, jeansshorts och converse :)

Angående inlägget Sommar2010: Är läderbandet runt vristen hemmagjort? Vad symboliserar det? Nej det är ett träarmband som jag fick av en killkompis, tycker om det jättemycket! Symboliserar inget speciellt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, du är mkt finare nu. En person som äter tillräckligt strålar mer och det syns inifrån och ut att man mår bra :) Kram på dig!

2010-08-20 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0