Tears

Sådär mina kära vänner, nu har jag tränat för första gången, gick skitbra!
Sprang 3 km, och körde en del styrka, som ben, rygg, mage, arm osv.


Som ni kanske läst på min systers blogg, så har vi idag avlivat våran kära hund... han blev ju påkörd för ett tag sen, och har sedan dess haft skador.. så jag är inte sådär på topp idag kan man säga.
Hoppas ni förstår om bloggningen inte blir den bästa..

nu ska jag ner till gamle dal med mamma och syster för att bara fika och andas, huvudvärk!

pusspuss


Kommentarer
Postat av: hanna

gud va tråkigt! :( :(

2010-04-26 @ 16:00:00
Postat av: johanna

ååh, började ju typ tjuta när jag läste detta, om jag skulle vara tvungen att avliva min hund vet jag inte vad jag hade gjort!

stor fet kram till dig!

2010-04-26 @ 16:18:24
URL: http://johannallockner.blogg.se/
Postat av: fläny bänäny

åh stackars er.. min kattunge käkade upp ett litet pussel och två månader senare hade han ännu inte fått ut/upp dem så vi blev tvungna att avliva honom. det är det hemskaste jag varit med om. och ett par månader senare startade vi på ny kula, köpte en ny kattunge, kändes såklart helt fel men det ändrade sig snabbt, och nu har mamma blivit allergisk så vi måste hitta ett nytt hem åt honom. kan man ha mer otur? :(

2010-04-26 @ 16:35:09
URL: http://flanny.blogg.se/
Postat av: emma

vet hur det känns att avliva. Gjorde det själv med min 18åriga katt förra året pga att hon fick hjärnblödning men levde ändå och hon kunde inte äta eller dricka och bara la och skakade. Hoppas du mår bättre snart<3 älskar din blogg! :)

2010-04-26 @ 16:43:12
URL: http://emmaisgoldy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Beklagar.. <3

2010-04-26 @ 18:05:24
URL: http://camillahenning.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har en själv en hund, jag skulle aldrig kunna föreställa mig hur det känns att avliva en sån nära varelse i sitt liv :(

jag tycker så synd om dig :/, men eran hund har det garanterat bättre, utan skador och smärta nu.

ta hand om dig<3

tänk inte ens på bloggen nu, vi förstår

<3

2010-04-26 @ 18:06:09
Postat av: Janina

fy vad hemskt ;( vi hamnade också avliva vår enda katt för nåt år sen,och min kanin hade på nåt sätt slitit av sej sitt ben (ingen aning om hur det hade gått till?!) och den måste vi också avliva, fast det var för länge sen men endå :( o sen blev vår ena kattunge överkörd, och det var sjukt hemskt ! kämpa på, det blir bättre med tiden , tänk på att din hund inte lider längre, utan nu ser han på er varje dag däruppifrån himlen :)♥

2010-04-26 @ 18:52:51
URL: http://janinaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ush vad tråkigt :( beklagar emma.. <3

2010-04-26 @ 19:25:16
URL: http://fridoliin.blogg.se/
Postat av: johanna

hej Emma! Såg den ursöta bilden på Hugo på din systers blogg. Jag kunde dock inte kommentera där och jag läser ju båda era bloggar och gillar dem verkligen! Ni verkar så söta och goa båda två. Jag beklagar verkligen sorgen.. Jag har själv en norsk bu hund (Hugo var väl också det?) här hemma som har en så stor personlighet och charm att jag inte vet vad jag tar mig till den dagen då han försvinner. Han har liksom blivit en del av hela våran familj. Han är som min älskade håriga lillebror numera. Nu slipper Hugo i varje fall lida och har det säkert bra i himeln =) Keep up the good work! / Johanna

2010-04-26 @ 22:28:26
Postat av: Cissi

Usch, blir tårögd när jag läser det! Jag hatar när sånt händer...det skapar så mkt sorg. Men han har de bra i himmlen nu! Du e stark<3

2010-04-26 @ 22:44:55
Postat av: Fanny

Men gud vad hemskt :(

Beklagar!

<3

2010-04-26 @ 22:50:38
URL: http://fannyykumlin.blogg.se/
Postat av: S

Usch..

Har själv vart tvungen att avliva min vovve för ett tag sedan, sjukt jobbigt & tomt blir det efteråt.. Som att förlora en familjemedlem.

R.I.P lilla sötHugo!

2010-04-26 @ 23:27:41
Postat av: Wiwi

nämen neeh... beklagar verkligen...

2010-04-27 @ 12:28:26
URL: http://wiwis.blogg.se/
Postat av: Angelika

förstår verkligen hur det känns. var tvungen att avliva vår hund i vintras, hon hann bli 10 år och det är ju en ganska lång tid, hon var ju en familjemedlem. Så jag beklagar verkligen, och kämpa på! Tiden läker..

2010-04-27 @ 22:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0