Sjuk?

Åååh vad jag inte gillar när man har en förkylning som börjar bryta igenom... Hela morgonen har jag kännt mig allmänt sjuk.. urs. Vill INTE bli sjuk nu, har ju fixat gymkort så jag vill verkligen inte på sjuk nu när man ska börja träna på riktigt... suger!
Men jag får nöja mig med att denna söndag spenderas hemma med en massa plugg. Därav har ni den extremt tråkiga updateringen. Men jag ska nu sätta mig ner och försöka få ihop lite roliga inlägg för en gång skull haha:)

Hur har eran helg varit? Visst går helgerna fort! Fyfasen.


ååh vad jag saknar NewYork. Ska lägga in lite fler bilder från resan senare ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gym:)?

2010-04-18 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0