Onsdag...redan!?

Hejsan allihopa!

Satte precis en morotsbit i halsen när jag såg att det redan var onsdag... torsdag imorgon sen är det fasiken helg!? valborg och grejer, känns nästan lite överskattat med valborg, ska nog ha lite middag med tjejerna och sen får vi väl se vad som händer, har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller något sånt, så tyvärr kan jag inte svara på dem frågorna.

Dagens träning gick toppen, kör imorgon igen thihi. Först dans från halv 5-6 sen träning i drygt en timma, sen lär jag väl dö haha.

Känns väl inte riktigt som om min bloggning är på topp just nu jag vet, men det här med Hugo har varit väldigt jobbigt.. Men nu kör vi igen, eller vad säger ni?

Startar dagen med sovmorgon imorgon, så då ska jag lägga in dagens outfit(som jag inte gjort på ett tag), sen fixar jag ju frillan på fredag också, då blir det lite roliga före och efter bilder. Sen kommer jag ju garanterat fota på fredag, vad som nu händer, haha.


Ojojoj vad jag skriver, nu ska jag ta mig en skööön dusch, en kopp afil-svarta vinbär, kolla lite tv och sen krypa isäng. Men vi hörs ju imorgon bitti.

New lifestyle, new haircolor(snart), new START!

Godnatt påer & tack tacktack för alla goa kommentarer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0