MeRigtNow

Borde plugga, men vad gör jag? Jo jag sitter och bloggar.... för en gång skull haha.
Har idrottsprov imorgon, inte det roligaste men måste göras!
I veckan står det ganska mycket plugg på schemat, har en författararbete som ska vara inne på fredag, biologilämning, idrottsprov, och mattenationella på torsdag.. suck.
Plus att jag somsagt har skaffat gymkort på älvhögsborg plus, får väl se hur mycket träning det blir men. Har en del klasskompisar som tränar där, så jag får väl hänka på dom. Ska bli skönt att komma igång med någonting annat än dans faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej emma! jag skulle berkligen behöva hjälp med att hitta olika outfits till ett bröllop jag ska på i sommar. behöver vergkligen hjälp. Pleaze!

2010-04-18 @ 17:37:29
Postat av: Anonym

du är galet fin, och jag såg att du hade brunt hår innan..hur fick du det ljusare?:)

2010-04-18 @ 19:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0