Hälsningar från NY

Gooodmorgon Sverige!

Här är klockan runt halv 9, och jag har precis gjort iordning mig för att dra ut på ännu en dag på New Yorks gator. Älskar den här staden, och helt ärligt så vill jag fasiken inte åka tillbaka till rötna lilla sverige och trollhättan(tro det eller ej) hahaha.

Shoppingen flödar, fet god mat, höööga byggnader, solsken, 20+... ja, you name it! Staden har allt!

Idag är det söndag, och vi åker hem tisdag eftermiddag/kväll, så vi har ungefär 2, 5 dagar kvar här i städernas stad. Underbart, men fyy vad tiden går fort!

Hur som, nu måste jag dra mig ut och fånga denna underbara dag!
Vi hörs när vi hörs!
HUGS

bild från Empire State Building

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0