Dagens Fråga 23/4

viken skola går du på, har du gått på strömslund? jag går på strömslund.

Visst köpte du converse i New York? :) Hur mycket kostade dom i så fall, och på vilken affär köpte du dom? yes de gjorde jag. Ungefär 250 svenska kronor. Kommer inte ihåg vad affären hette där jag köpte just mina, men det finns converse i stortsett alla skoaffärer i hela new york.


varifrån kommer din t-shirt med tv-saken på? den kommer från thailand :)

du har haft tandställning va? För det var ju väldigt stor skillnad på tänderna bara från 2006 till 2007? yes de har jag haft :)

hur gick det för dig på nationella? svenskan vg+ på 2 delar, mvg på en. engelskan vg på alla, matten vet jag inte riktigt än, men de kändes helt okej!

du skrev någon gång om att du inte har klippt håret på ett år, ( för att få längre ) blir inte ditt hår väldigt slitet då? nae inte så. Försöker att slita på de så lite som möjligt.

har du några bra tips på träningspass för ben? powerwalka!

har du navel persing? japp :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag funderar på att pierca mig i naveln, men där jag bor har det blivit fjortisvarning på det :p tycker du att jag ska göra det ändå? :)

2010-04-24 @ 16:50:00
URL: http://hannasofieakesson.blogg.se/
Postat av: alicia

den tröjan/tunikan du köpte i ny york som hade typ lager på sig om du förstår vad jag menar, asså den var vit oah jag vet inte riktigt hur man ska förklara men vad kostade den ungefär?

svara på bloggen, tacksamm för svar!

aaliciah.blogg.se

2010-04-24 @ 21:55:27
URL: http://aaliciah.blogg.se/
Postat av: Elin

Kan du inte skriva lite om hur man "powerwalkar" eftersom det inte riktigt är som en vanlig promenad? :)

2010-04-25 @ 12:38:03
URL: http://liksomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0