svar på frågor !

Hur fick du din blogg att bli så känd och fin? Tack! Känd är den inte men jag gjorde reklam på min bilddagbok och genom min systers blogg och sen har de bara blivit mer läsare hela tiden
om du va tvungen att välja var du ville bo, skulle du välja göteborg eller trollhättan? Jag skulle nog välja göteborg
Hur långt tid tog det för dej att spara håret från där "bröstet" börjar.. du ve när man har ett linne, där linnet slutar? Ett år
Hur gammal är du? Jag är 15 år
Har du nån kille? Nej
Är det ditt naturliga hår (extensions,färgen) ? Jag är i närheten av min naturliga hårfärg, har lite blondare nu. Men de är naturlig längd och inget löshår.
Vilken klass går du i? 9an
Hur många påeng gick du ut med? Har inte gått ut än
Kan du göra ett vidoe inlägg där du visar hur du sminkar dej och fixar håret? Kanske de kanske
Tycker du att krulligt hår är fint, jag har krulligt och kort, (där bröstet börjar när jag har linne) men jag hatar mitt krulliga och korta hår? Jag gillar krulligt, och speciellt när de är kort, då blir de superfräckt!Vad kommer du satsa på i höst och vintern? Beror på vad du menar med satsa, men skolan, bloggen och dansen ligger etta på listan
Vad ska man absolut undvika i höst och vintern? Sveamössor!
Vad tycker du om fjällräven, själv äger jag en men skäms och använda den? Är emot dom som säger att fjällräven är fjortis, gäller även svea och canada goose. För de är 3 supersnygga jackor som jag själv skulle bo i om jag ägde en. De som gör dom fjortis är dom som bär jackorna. Så jag tycker definitivt att du ska ha den på dig !
Vad tycker du om att man har klack till skolan? Med rätt kläder och rätt ÅLDER så tycker jag verkligen de är supersnyggt!
Vart har du köpt den stickade vita tröjan du har på den senaste videon? Fick låna den av min morfar, jag har absolut ingen aning
vilka affärer handlar du mäst dina kläder i? Hm och ginatricot
Skulle du kunna klippa ditt håt kort? Nae, tveksamt faktiskt.
vad har du för dator? Compaq heter den
vilken är din favorit affär? hm
Vad tycker du själv om att videoblogga ?jag tycker de är lite roligt, eftersom jag får visa hur jag är igentligen .
vilka 3 ord beskriver dig bäst? Glad, varm, utåtriktad
Hårar din hund mycket? Ja de gör han!
Lutar det mot blont eller mörkbrunt hår? Jag har absolut ingen aning, så ni får gärna hjälpa mig och säga vad ni tycker
Har du blivit av med oskulden? ja
hur många läsare har du ? brukar ha runt 300 per dag, men nu är jag långt över 400 så, keep it going!
är du nöjd med din längd? Skulle du bli ledsen om du blev längre, typ 1,76? Alltså tycket du det är fult?  Ja, jag är mycket nöjd med min längd! Nej de skulle jag verkligen inte. Inget fult med långa tjejer Använder du läppglans, lipsyl etc? lipsyl använder jag ibland
hur ofta klipper du dig och vad är bästa sättet att få längre hår? Nu var de ett tag sen, klipper mig igentligen för sällan menmen. Bästa sättet är att undvika att platta, föna och så för de sliter, och att man ska klippa sig 1 gng i månaden er skitsnack, för då blir de ju bara kortare. Blir inte topparna slitna behöver man inte klippa dom, right?
hade du tandställning när du var yngre eller har du bara bra gener? Haha, jag hade tandställning
Hur ofta tränar du och vad brukar du isåfall träna? Dans, 2 gånger i veckan
Någonting i matväg som du undviker? Pasta och gris
du bor lite överallt sa du i ditt klipp, vart bor du då? och hos vem? Bor ju varannan vecka hos mamma och varannan vecka hos pappa, och sen så bor min mammas man i göteborg så där brukar jag vara ganska ofta också!
hur lång är du? 174 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0