Söndagkväll, hmm

Hej igen:)

Usch, jag kan inte påstå att jag gillar söndagar, eller söndagskvällarna... är väl det här med att det ska bli en ny vecka och massa saker! Jobbigt, har beställt skorna jag la in här på bloggen, här om dagen, de kommer i mitten av oktober, jag lääängtar :)
En ny vecka är det ju imorgon då, och det är en ny start! Jag ska försöka rycka upp mig och fixa till det lite här på bloggen, I hope you like it!

jaa, nu ska jag fixa lite grejer här hemma, ska försöka skriva innan jag slocknar!

PUSSSS 


Kommentarer
Postat av: amanda

hejhej ! jätte fin blogg ! :)

tänkte bara höra om du inte skulle lägga upp nått klipp på när du dansar ?? du sa väll att du skulle göra det ? :) är så nyfiken ! ;)

2009-09-28 @ 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0