schooool

hej folket:)

Sitter nu i skolan, har so... ska skriva om ett företag och jag valde lindex, eftersom allt annat var taget !!

Skulle bara påpeka alla kommentarer jag får om att jag härmar min syster, tycker faktiskst det är lite småroligt:)
Speceillt den förra kommentaren på inlägget om rött läppstift
aah, för du härmar ju inte din syster aaaalllls!!

Svar:Jo jag är medveten om att jag "härmar" min syster, men hon har en grymt bra stil(kanske därför hon van på minoutfitt.se), men om man kollar på de flesta modemedvetna tjejer just nu så har i stort sett alla(nu på hösten), rött läppstift och kängor, vilket jag tycker är rååsnyggt! Sen inspereras jag av min syster, hon är min storasyster och jag ser upp till henne.
OCH jag är verkligen inte den ända som härmar min syster:)

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: sanna

håller med om att man ser upp till sin syster, men i mitt fall så är det min syrra som ser upp till mig, haha!

puss

2009-09-29 @ 14:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0