saturdaynight

Hejsan svejsan:)

Sitter nu och dunkar lite musik, har precis ätit lite mat och nu ska jag bort till my dear friend oliver, var ett bra tag sen jag träffade honom nu !:)
Vet inte hur länge jag blir kvar hos honom, men jag kommer hem någon gång ikväll iaf, så vi hörs ju då:)

Denna underbara dag har jag spenderat i gympadojjor i en skog, i 5 timmar.... yes, ni hörde rätt. Några av er vet att min far är en liten naturnisse, så ibland blir det till att följa med honom ut och promenera, jag ser det mest som ett långt träningspass :)

Nä nu måste jag kila mig! Vi hörs sen sötnöss, PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vare du skulle göra som vi inte skulle känna igen dig för?

2009-09-20 @ 11:25:49
Postat av: vera

videoinlägg, videoinlägg, videoinlägg, videoinlägg, videoinlägg, videoinlägg, videoinlägg, videoinlägg!!!!!!!!!!! :):):)

2009-09-20 @ 13:33:48
Postat av: Jennifer

Du är så söt :)

2009-09-20 @ 14:05:38
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0