Prao-dag 3

Hej Goingar!

Sitter nu på pappas rum och dricker kaffe, hur trött som helst! Har suttit de närmaste 2,5 timmarna och kollat på när han kört in slangar i blodkärl. Låter kanske inte jättemysigt med de är fruktansvärt intressant och fräckt!
Kvällen kommer spenderas framför datorn, som ni kanske läst på in syster blogg så har hon köpt sims 2, me love it! Så, så får det bli :)
Kvällen igår spenderades på exakt samma sätt, hehe.
Sista hela dagen här på radiologen (röntgen) imorgon, fredag blir det en halvdag. Hur som helst så tycker jag att de ska bli väldigt tråkigt att lämna detta. Men jag får väl följa med far min hit någon annan gång, nästa vecka blir det ju Gina Tricot i stan/oden :)

Nu ska jag tillbaka till kärl-avdelningen!
Hörs senare

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0