tuesday

Halloj:)

Kom nyss hem från staden, slutade vid halv 2, men då var det ner till måg med alla 9or för att se en musikal som musik/estetlinjen gjort. Sen promenad till lägenheten för att hämta lite grejer, sen tillbaka upp till strömslund, så nu är jag helt slut! Måste sätta mig och plugga på mitt kemiprov som jag har på torsdag, men klockan 6 ska jag kila till skidstugan och ha nattorientering(kvällsorientering), så då blir jag ute i någon timma, hem duscha och vips så va klockan 9 eller något sådant?
Så det blir inte så himla mycket plugg idag iallafall!
Men jag ska gå och ta dagens outfitt bilder, ladda in dom och sen blir det plugg somsagt!

Vi hörs senare igen :)

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0