sundayevening

Hej alla goa människor:)

Efter en goood middag och en härlig dusch men en mindre lyckad dans sitter jag nu och väntar på att äppelpajen som bakas i köket ska bli klar, jummi.
Jo dansen idag gick inte så j*vla bra, mitt knä pajjade totalt och jag har nu huuur ont som helst... vet inte vad som händer nu, men jag hoppas inte det är något allvarligt!

Min dator är nu hos pappa så jag bloggar från mammas, har bara massa gamla bilder på denna så det får bli ett tråkigt inlägg utan några nya bilder. Kanske slänger in lite gamla bilder sen:)
Ingen filmsnutt från dansen, för jag skadade mig och så glömde jag kameran, hihi.

Nä nu måste jag kila, vi hörs imorgon igen:)

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0