sovasovasova

Hej alla läsare:)

Ska nu hoppa isängen och sova lite, inte allt för trött men jag behöver all sömn jag kan få...så  jag inte somnar i skolan imorn, haha. Gjorde ju det förra veckan!

veckans kommentar råkade jag ta bort men de stod något om min dans.
typ:
kallar du det dans? ser inte speciellt svårt ut, typ vicka på höfterna och kräla runt. inte så men jag trodde du menade riktigt dans.. blablabla

svar: Nej, dansen är inte speciellt svår, med tanke på att jag har en nybörjargrupp som jag lär ut till så måste jag anpassa mina danser efter dom och inte efter vad jag kan :) Sen har jag haft 0 insperation och jag har bytt dans 3 gånger redan, så... nästa vecka kanske ni få se den dansen som jag håller på att lära mig. Alltså den dansen som jag dansar i själv.

Puss och godnatt på er allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men shit! strunta i idioter som inte har något vettigt att säga. jag tycker det såg jätte bra ut! :)

2009-10-05 @ 10:05:21
Postat av: Anonym

ja, skulle vara kul att se den dansen som du själv lär dig! :)

2009-10-05 @ 18:33:12
Postat av: Anonym

aa det vore kul ifall du la upp din egen dans!

2009-10-05 @ 21:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0