Shopping

Hej allihopa :)

Sitter nu och lyssnar på grymt bra musik och bara mår bra! Hur skönt är det inte att vara ledig?
Denna dag har jag spenderat i Göteborg med syster och mamma, och jag säger bara oj vad jag har bränt mina pengar, haha. Slutade på 2000 kronor :) Fick 1000 kronor av min underbara mamma, så det blev verkligen till att bränna!

Igår kväll var jag och mimie hemma hos Eric med lite folk och bara tog det lugnt, därför en dålig update. Men nu blir det bättre, ska genast sätta mig och ladda in lite bilder från dagen i göteborg, new in och dagens outfit!

Imorgon är far min ledig, även på önsdag så då blir det väl att hitta på något roligt med honom. Men nu ska jag fixa lite bilder

PUSSSPÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0