scrubs

Hejsan läsare:)

Nu sitter jag och kollar på scrubs och väntar på att maten ska bli klar, fruktansvärt hungrig just nu. Blev ingen Nine idag på dagen, därför ska jag träffa henne om en liten stund, haha. Har ingen aning om vad vi ska hitta på, som vanligt. Men vi får se, jag hoppas på att det händer något roligt här i lilla Trollhättan:)
Nä nu låter det som att det oskar i min mage, dags att äta lite !


Vi kör en dagens fråga också, ställ frågor som ni vill ha svar på, så svarar jag
senare ikväll :)


Vi hörs sen
PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: elvira sävenhage

tränar du bara dans nu eller något annat också? förr var du ute och sprang mer osv, men hur håller du formen å fin eller har du gått upp något nu när du inte är ute och springer? kram!!

2009-10-29 @ 20:19:47
Postat av: sandra

får du 2000kr i månaden? ojj

+ hur mkt väger du?

+ hur lång är du?

2009-10-29 @ 21:28:16
Postat av: no one

Är du på g med nån eller gillar du nån? vill du ha ett förhållande nu? Vad för slags dans dansar du?

2009-10-30 @ 00:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0