Monday, a new week

Hej alla goa läsare :)

Sitter nu och snuttar på mitt te och försöker plugga, har en stor redovisning om ett företag som man ska ha skrivit om, dock så ligger jag lite efter. Men jag försöker komma ikapp :)
Helst vill jag bara sätta mig bredvid min mamma i soffan och kolla sex and the city, men nä! det går ju inte när man går i skolan....ååh vad skoltrött jag är nu, håller ni med?
Passar bra med lov nästa vecka :)

Nä nu måste jag verkligen plugga!!, vi hörs snart igen, promise!

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Elin!

Vill se mer av din dans? hur blev du ledare? och hur gamla är kidsen du har?

Tycker mkt om din blogg kram

2009-10-19 @ 21:01:58
Postat av: Emma

vem är inte skoltrött som sagt tur att det bara är en vecka kvar...längtar värkligen efter lovet!! ^^

2009-10-19 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0