lördagg

Godmorgon folket!

Efter en uuunderbar natt men många timmar sömn, sitter jag nu i soffan och är för en gång skull utvilad. Men tyvärr så kommer inte min lördag bli som jag planerat! Hade tänkt en dag hemma, med bloggning, pluggning, fotning och mina kompisar! Men nej... nu ska jag ut på en långpromenad med familjen!
Visst det är jättemysigt, meninte varje helg, varje lördag!!!

 

Nu har jag fått ut min agretioner, haha. Ledsen för att ni fick ta den smällen, menmen,

När jag kommer hem från promenaden(grrrrr..), så ska jag fixa lite nya bilder, fixa klart inlägget om mitt liv, och sen fixa lite annat roligt :)
Men nu ska jag äta frukost, vi hörs sen igen.

PUSSPÅ ER


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jättefin design! :)

2009-10-17 @ 15:48:32
URL: http://iisabels.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0