dagens fråga/frågor 21oktober

Kanske låter som en taskig fråga men..
Tror du verkligen att du kommer lyckas att bli stor inom bloggvärlden? Jag menar, du verkar "vanlig", som alla andra, som mig själv också. Känns som att alla som är stora är något "extra", t.ex Foki och Kisse, dem har ju verkligen egna stilar, om du förstår vad jag menar? Ta det inte på fel sätt! Så min fråga är väl egentligen, haha, vad är det du har som är extra? :)
Fan vad långt, haha
svar: Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, tycker bara om att blogga helt enkelt. Och att bli en känd bloggare finns ju självklart i mina drömmar, men vi får se vad som händer med det. Jag vet inte om jag har något extra, mer än att jag är mig själv och jag skriver vad jag tycker och tänker (som det flesta bloggare gör). Tycker det är lite roligt att du nämer kissie som att hon har något "extra", de ända hon har igentligen är silikonläppar, silikonbröst och blonderat hår, hennes personlighet är ju inte äns hennes riktiga personlighet. Det har hon sagt själv. Om du menar något extra som kissie, så lär du inte hitta det på min blogg. Kenza och Kissie, skriver mest om att dom är ute på krogen och super, jag är 15 år än sålänge. Men vem vet, kanske är jag en av de som "hänger" på collage om några år, haha ;) Men jag förstår vad du menar! tack för en rolig fråga som man får klura lite på!


håller du på att dejta någon eller tycker du om någon just för tillfället? eller tycker du fortfarande om han där som du va tillsammans med för ett tag sen? i just love lite skvaller om relationer och sånt^^ annars har du en riktigt bra blogg och du är galet nice ! svar: En ganska privat fråga, men jag kan försöka skriva lite, utan att skriva för mycket. Jag håller inte på att dejta just nu, men vem vet kanske gillar jag någon?, Om du tänker på Martin, så har jag inte känslor kvar för honom mer än kompis då såklart, så nej inga sådana känslor kvar för honom.  Jag håller helt med dig, skvaller är bland det roligaste, men jag känner inte för att skvallra om mitt egna privatliv om du förstår, haha;)

Tack för frågorna och kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast du kan väl inte säga att Kissie inte har en egen stil? Visst är den fake, men det är fortfarande hennes image, oavsett om det är hennes riktiga personlighet eller inte.

2009-10-22 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0