Onsdag

Hej alla kära läsare!

Sitter nu i soffan med hela tjocka familjen, syster, mamma, hund och ninis! Myyys, halv studiedag imorgon, ska till ä-borg o simma med tjejerna i 9an klockan halv 10, sen slutar vi halv 11. Så imorgon blir det mycket rolig bloggning!
Var nere och solade idag igen, hur skönt som helst. Blev 25 minuter idag igen :)

Men nu ska jag forsätta mysa och kolla på so you think you can dance!

Vi hörs senare my loves!

PUSSSS

Ps: ber om ursäkt att jag varit dålig med outfitbilder men jag har ju varit sjuk o grejer, så jag har helt enkelt inte haft någon outfit , hihi. Men imorgon kör vi igen !!

 webcam, hehe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är onsdag inte torsdag ;)



du svarade inte på mina frågor, vet inte ifall du struntade i dom med flit eller ifall du glömde svara på dom...



hur gamla är dom som går i din dansgrupp?

har du haft någon grupp innan den du har just nu?

:)

2009-11-18 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0