Svar på frågorna!

vad är det för pälsjacka du ska köpa som du tidigare nämnt och va tycker du är fint att ha till pälsjackor? Jag vet inte än, har inte hittat någon jag gillar. Jeans, skjortor m.m.

 

7 bästa låtar när du är ute och powerwalkar? Bra fråga!! Love is gone-davit guetta(gaaaammal) infinity, sexy bitch-akon, ja de finns en del bra musik !

 

hur bred är din säng? 160 cm J

 

favorit artist/band? Coldplay & the kooks


favorit låt?
Coldplay- Lost


favorit ämne?
Svenska & so

favorit jeans? nudie

favorit underkläder? Oj, svår fråga. Gillar alla mina underkläder, annars hade jag inte haft dom, right?

 

ska du köpa skjortan från hm?  isf beställer du den? Jag har inte bestämt mig än. Vet inte, beror på om den finns i butik eller inte.

 

favoritfärg? Blå&röd

favoritbok? Oj, har inte läst en bok på jättelänge faktikst! Så jag har inte blekaste.

favorit tv-program? Vänner, so you think you can dance, desperate houswives, greys anatomy, gossip girl... går inte att välja!

favoriträtt? Helt klart grillad lax/kyckling med en fräsch sallad

 

om du inte äter kolhydrater vad äter du då? Typ bara kött, fisk och grönsaker eller? Eller äter du bara väldigt lite kolhydrater? Jag äter mat… men jag äter inte allt för mycket sötsaker!

 

Också hört att du inte äter kolhydrater, varför inte? Det är inte direkt sunt när man är 15 år, kan lätt gå överstyr när man börjar med såna där "dieter" vid så tidig ålder, om du förstår vad jag menar. Hoppas att det inte är för att du vill bli lika smal som din syster, eftersom en del påpekat att du är större? (Jag är inte en av dem) Jesus vilket tjat. Jag äter mat, jag älskar mat, men jag äter inte sötsaker eller feta pizzor, kebab, hamburgar med pommes eller ngt liknande. Men jag äter fortfarande kolhydrater, det är kolhydrater i alla mat.

 

jag som läsare skulle gärna vilja lära känna dig och bli kompis med dig, hur? Svår fråga, ta kontakt med mig, prata med mig, va go o glad, haah :D

 

hur ofta äter du läkerol? När jag är sugen

 

vadå äter inte kolhydrater? hur äter du i skolan och när det typ är lasagne, petar du ut pastaplattan eller? Då äter jag  hellre sallad som min skola har och knäckebröd.

hur ofta äter du sötsaker, såsom kakor godis osv? Så sällan jag kan. Men ibland får man ju festa till de lite!

 

vet att du inte vill ha frågor om din kost, men jag måste fråga en sak, för nåogn dag sen sa du att du inte åt kolhydrater. men sen åt du chokladbollar nu häromdagen? hur går det ihop? Jaadu, jag är en tjej på 15 år, som lever livet. Tränar, äter nyttigt, men jag behöver ju inte svälta mig? Ibland får man allt unna sig.

hur länge har du tränat dans? Jag har dansat i 6-7 år, varit ledare i 2 år.

 

tränar du fortfarande dans? Ja de gör jag

 

och vad är det för dans? Show/jazz

 

hur äter du? kan du kanske förklara detta äter jag till frukost osv ? Som jag har skrivit ett antal gånger tidigare, flatbröd med keso och kalkon oftast. Ibland tar jag lite lättfil med havregryn i.

 Hoppas ni har fått svar på era frågor :)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du inte lägga ut fler filmer på när du dansar? :)

2009-11-19 @ 21:33:15
Postat av: Anonym

skjortan finns i butik, på överby också. :)

jag har köpt en och de fanns några få kvar.

2009-11-20 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0