Sundayy

Hejsan på er:)

Kom nyss hem från Nine, sov där inatt, därav den dåliga uppdateringen! Ska snart åka hem till farmor och farfar för att äta lite frukost och ha det mys. Men efter det ska jag sätta mig och plugga, och sen blir det dans för hela slantet. Ska försöka sola lite också, när jag ändå är där nere :)
Men jag ska även försöka slänga in lite roliga inlägg, så ni får hålla kik !

Nu måste jag ta på mig skor för att dra mig bort mot f&f!

PUSSSPÅER
 hehe, hittade en riktigt gammal bild!

Kommentarer
Postat av: a

gillar din blogg starkt. vad gjorde du för att gå ner så pass mycket som du gjorde? har själv problem med vikten så tänkte ifall du har ngt bra råd.

2009-11-16 @ 21:30:52
URL: http://angelicaeff.blogg.se/
Postat av: Anonym

passar mkt bättre i den frisyren och hårfärgen!!!:)

2009-11-17 @ 00:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0