SÖNDAG!!!

Hej hopp:)

Fick en aning panik när jag nyss kastade mig i soffan och kom på att det är söndag kväll och imorgon är det skola!! fyy, och vad har denna dag tagti vägen??
Vaknade halv 12 (mådde ej sådärjätte bra!hihi), sen ut på en kort promenad för att försöka få bort huvudvärken, och gick då förbi farmor o farfar. Man säger ju att tiden går fort när man har roligt, plötsligt var klockan 2 och jag fick springa hem för att jag skulle ner till dansen :)
Dansen gick jättebra, efter de hem o packa m.m. och nu är jag äääntligen hemma, liggandes i soffan och bara slööar. Hur skönt som helst!

Ska sätta mig och blogga lite mer nu, och sen blir det djävulen bär prada !!:)

PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer videolklippet på när du dansaaaar?

2009-11-04 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0