Skolaskolaskola

Hej!
Ibland är det som om skolan inte tror att man har något annat liv! Om man räknar från idag och 9 dagar framåt så har jag, 3 prov, 1 stort läxförhör och 2 stooora inlämningar! KUL! Denna helgen lär ju inte bli speciellt rolig...
Har en fruktansvärd huvudvärk och är inte alls på bra humör. Ledsen för att de går ut över er men jag behöver bara skriva av mig lite.
Ska nu sätta mig och plugga lite fysik och religion, och sedan blir det promenix till konsum för att köpa chokladpudding(för er som undrar, så är det inte speciellt onyttigt, i rätt mängd!), sen blir det plugg igen, och förhoppningsvis så är jag klar med pluggandet till klockan 21 för då är det greys anatomy, annars får jag väl skippa de denna veckan också.

Imorgon ska jag ner och ta ett danspass för en danskompis så de kan finnas en liten möjlighet att jag kan filma dansen imorgon, beror lite på!

PS: Till dig som tycker att jag är en fjolla som tror mycket om mig själv, gulligt av dig. Va det inte du som sa att jag kränkte folk? Jaja, alla har rätt till en egen åsikt. Och om du nu stör dig så himla mycket på mig, sluta stödja min blogg?:)

 

Kram på er


Kommentarer
Postat av: hanna

usch och fy!! va trist, lycka till med plugget.

2009-11-11 @ 17:18:00
URL: http://hannajosefssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur vet du att det är samma person då?

2009-11-11 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0