Ny vecka

Hej alla goa läsare :)

Idag har det varit ännu en såndär dag när minutrarna bara flyyygit iväg! Slutade klockan 4, och då var det hem till far och hämta packning, sen ut med hugo i drygt en halv timma. Var hemma här i lägenheten klockan 5 och då skulle jag gå bort och handla in dagens middag m.m. och det tog sin tid ska jag säga er..... hehe. Sen hem och då var det middag och massa pluggning som gällde! och nu är jag äääntligen klar och nu är det en promenix med hunden&sis som står på schemat. Sedan blir det att kasta sig i soffan, kolla sex and the city och äta BJ- cookie dough! Aldrig ätit, någon av er som gjort? isåfall är den god?:)



Nu ska jag berätta varför det tog sån fruktansvärd tid att handla mat, obs! kanske inte det roligaste att läsa, men jag bara måste berätta!

Det började med att jag halkar när jag kommer in på ica-supermarket och är sååå nära på att sätta mig ner på golvet men jag klarade mig! Sen hittade jag självklart inte den soppan som jag skulle använda till middagen, så jag tänket att jag kunde köpa allt jag behövde på ica och sen gå till hemköp och köpa soppan där... hur som, när jag plockat till mig alla varor och skulle ställa mig i kassan, så hamnar jag sjääälvklart hos en tjurkärring, och då ska ju inte kortet funka heller, SUCK! Så hon fick dra kortet i hennes egna apparat, och sen så frågade hon mig om jag ville ha kvittot(trodde jag)...

Jag: nej det behövs inte..( och jag börjar gå mot mina varor för att packa)

Kassörskan: MENDU! Ska du inte betala eller?
Jag: Men vaddå? funkade inte kortet?

Kassörskan: Jo?! jag frågade ju om du skulle betala med kortet! (nu är det världens längsta kö i min kassa)

Jag: hehe, jasså, oj...(jag går fram och betalar och går snällt där ifrån)

Nu går jag mot apoteket för att köpa ipreen, och allt går bra tills jag går ut från apoteket och en tjej kommer springande efter, för jag har ju då glömt min vara i butiken, SUUUCK!

Nu var jag så generad jag kunde bli, och jag hade bråttom hem, så jag skyndar mig bort mot hemköp för att köpa soppan och på vägen så går den jävla påsen som jag har alla varor i sönder, och all skit åker ut över hela gatan...SUUUUUCK!  Kastade i allting i påsen, bort till hemköp, hittade soppan!! Sen var det bara att gå hem, sikken nöt man kan vara, haha!

 

Men nu ska jag sluta skriva, måste ut och gå med syster och hunden!

 

PUSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

En del dagar går allt åt skogen! Haha! Kul att du skrattar åt det dock :)

2009-11-02 @ 22:07:34
Postat av: Anonym

du borde färga håret mörkare, du skulle passa i det

2009-11-10 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0