Måndag

Hej läsare :)

Kom nyss in från nattpromenaden med Hugo, läskigt att gå själv! Men hugo, de lilla rovdjuret skyddar en nog, hoppas jag haha.
Denna kväll har jag spenderat på en restaurang som heter kopparGrillen i vänersborg. Vi firade min kära mamma som fyllde år förra veckan. Så där har ni förklaringen till den dåliga uppdateringen idag.
Nu tänkte jag ta ett bad, men såg att klockan var 23, vart tar timmarna vägen??


Imorgon blir det vanlig skoldag och somvanligt blir det plugg efter. Men ska väl försöka hinna med bloggen också,… är inte på topp när det gäller bloggen just nu. Funderar på att ta en break i bloggandet. Känns bara som att de behövs. Men vi får se!

kram


Kommentarer
Postat av: sandra

nej snälla inte break! kommer inte kunna stå ut att inte kunna läsa din blogg några dagar :(((

2009-12-01 @ 07:34:22
Postat av: Anonym

NEJ INGEN BREAK

2009-12-01 @ 08:02:24
Postat av: Anonym

nej du får du inte

2009-12-01 @ 08:02:40
Postat av: Anonym

asså jag kmr inte heller kunna stå ut utan att läsa din blogg. den är så jävla bra och du ger oss så mkt inspiration och du är helt fantastisk! skulle kännas såååååååå tomt utan din blogg, lovar dig

2009-12-01 @ 16:01:46
Postat av: Anonym

du måste fortsättaaa!

2009-12-01 @ 16:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0