in the night

Nu ska jag stänga av datorn, lägga mig under mitt varma täcke, ligga o titta på min fina julstjärna jag satt upp i fönstret, innan jag sluter mina ögon och försvinner in i mina drömmar. Ska bli riktigt skönt att sova, varit en toppentoppentoppen dag! Imorgon ska jag plugga lite, och träffa ninis. Men vi hörs imorgon sweeties! Hoppas på ett skitväder, för då blir de bra bloggning och då kanske jag kan slå mitt nya rekord på läsare.
Visst 575 läsare, kanske inte är supermånga om man gemnför med kenza, kissie o så, men för mig är det väldigt många.

Tack för att ni lyser upp min dag!

 

goooodnight!


Kommentarer
Postat av: S

great :)

2009-11-29 @ 11:30:59
URL: http://sajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jämför*

2009-11-29 @ 12:36:14
Postat av: hanna

hitta din blogg för några dagar sen och lär verkligen stanna! jätte fina kläder måste jag säga att du har :)

2009-11-29 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0