Heeelg!

Hej alla goa glada läsare!

Kom nyss in från en lååångpromenad, bort till slussarna, tillbaka till stan, upp i strömslund och runt och hej å hå! Det tog en och en halv timma i powerwalk!
Denna kväll blir lugn, med matlagning, bloggning och idol ihop med mor och syster! Är helt slut efter denna dag. Svenskaprov var det idag, och det gick faktiskt jättbra! :)

Har fått mångra frågor om vad jag gör när jag får sötsug, speciellt på helger när man sitter och tittar tv. Då vill man gärna ha en godis att suga på och jag håller med er totalt! Men jag har ett litet knep som jag fick av min syster för ett tag sen, köp läkerol! Jättegott och det är lika mycket kcal i en läkerolburk som det är i en centerplopp! (40 kcal). Så det är vad jag ska äta ikväll :) Gott va?

Imorgon vet jag inte vad som händer, brukar ju vara den här helgen som jag åker till göteborg, men denna helgen blir jag kvar i trollhättan. Har lite blandat att göra här hemma. Imorgon ska jag tömma garderoben och slänga de mesta av mina kläder, sköönt!

Men nu lir det matlagning, grönsakswook med kyckling!
Det kommer droppa in inlägg under hela kvällen :)

 --->


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet väl att det är typ "laxeringsmedel" i läkerol? sånt osm är sjukt dåligt för kroppen. bara så du7 vet!

2009-11-08 @ 13:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0