fredaagmys

Hej goingar :)

Har precis kollat klart på filmen "ryktet går", som gick på kanal 5. Har redan sett den en gång, för jättelänge sen och det jag minns var att jag tyckte den var jättebra. Men jag kan inte riktigt hålla med längre, en vanlig romantisk komedi med amerikanskt slut.  Men lite sött är dfet ibland :)

Kvällen har jag spenderat framför tvn, tänkte vila upp mig för imorgon måste jag vara frisk. Ska nämligen vara med nine på dagen och vi ska plugga lite och bara prata, har inte blivit så mycket sånt nu när jag varit sjuk :) Sen på kvällen blir det att träffa bröderna Gråsjö, så då blir det taaacooo, GOTT:)

Nu ska jag lägga mig ner i soffan igen och kolla seinfelt!
puss


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Att ta de lugnt hemma en fredagkväll är inte så illa alltså!

2009-11-27 @ 23:59:54
URL: http://majami.bloggproffs.se
Postat av: Emma

Nej det är allt ganska skönt :)

2009-11-28 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0