dagens fråga/frågor 3november

hur gör man en egen design på sin blogg?  det är så svårt att förklara! Du går in på design och trycker på redigera stilmall, tror jag det står. Sedan kan du söka på google för olika koder, så lärde jag mig :)

vad pluggar du? För tillfället, svenska & idrott, samt matte&franska

Jag har förstått att du och din syster är nyttiga och tränar rätt mycket. Hur hålle ni uppe motivationen? jag tröttnar efter en vecka.. händer de aldrig att ni faller dit och gluffsar i er? Det är tufft, men de gäller bara att bita ihop! Det har hänt att jag gluffsar i mig ibland, vet inte med min syster. Men inte så mycket längre, då det inte känns så värt att trycka i sig massa socker och fett.

Dricker du te som mellanmål? Oftast gör jag det, eftersom sötsuget är som mest vid 3-4 tiden, speciellt när man kommit hem från skolan, hehe. Men det gäller bara att bita ihop somsagt och dricka massa te, haha.

Vad brukar du äta till frukost? Oj, det är väldigt olika. Är verkligen ingen frukost person så på vardagarna brukar det oftast inte bli någon frukost överhuvetaget, hehe. Men annars äter jag flatbröd, med kalkon på och något litet glas lättfil.

 har du skickat in bilder till någon modellagentur? om inte, ska du kanske göra det? Nej jag har faktistk aldrig gjort det. Men jag kan avslöja att jag ska göra inom en kort tid, men mer säger jag inte! :)

Kul att ni stället frågor, och jag hoppas ni fått svar på dom :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0