dagens fråga/frågor 17november

Om du nu tänkt slänga kläderna du ska rensa bort, kan du inte lägga upp det på bloggen och sälja eller nåt? Jo det kan jag faktiskt göra! Kan fixa det i veckan.

 

vart färgade du håret sist och vad kostade det? I Göteborg, 900 kronor.

 

Har du haft något bra sommarjobb? Nej faktiskt inte, ska fixa till nästa sommar!

 

Vilka länder har du varit i? Frankrike, spanien, grekland, thailand, tjeckien, tyskland, österrike, danmark, finland, storbritannien, kroatien, italien.

 

Eftersom du och din syster dricker så himla mycket te, kan ni rekomendera nån favorit? Kokkosnötste, vaniljte & black currant

 

Vad vill du bli när du blir äldre? Har du tänkt på det än? Vill gärna skriva. Men jag vet inte riktigt.

 

vad gillar/brukar du äta till frukost? jag är trött på att äta mackor varje dag hehhe jag äter oftast flatbröd som jag skrev i ett inlägg för ett tag sen, med keso på och 2 dl lättfil.

 

kan du inte visa en bild på dig i bikini och bilder på ditt rum? Bikinibilder får vi se, men bilder på rummet ska jag fixa denna veckan.

 

åt du och din syster chokladbollar igår? Yeapp, när  man är sjuk får man unna sig!

 

hej emma, älskar din blogg för det första, du ger oss läsare mycket inspiration. hur lång tid tog det innan du såg skillnad efter dina powewalks och att du slutat äta kolhydrater. funderar på att prova men självklart vill man se resultat annars orkar jag inte hahah, svar: Svårt att svara på ! Efter ett par veckor. Men det beror ju helt på hur ofta du powerwalkar och hur mycket du äter :)

 

i somras hade du fyra vg och ett mvg right? har du höjt dig i några ämnen nu? isf vilka och hur många typ? Jag vet faktiskt inte. Tror jag har höjt mig i några ämnen, men det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0