dagens fråga 23november

Hur skulle drömkillen vara? Snäll, omtänksam, ha humor, ärlig, jag ska kunna lita på honom.

 

vart har du hittat din säng? Du har min "drömsäng" då den ser väldigt tjock och mysig ut. många ser så vekliga ut. Bra fråga, får ta o fråga min mamma de, så kan jag svara på de någon annan dag i veckan :)

 

brukar du vara avundsjuk på din syster? Njae, både och! Är nöjd med mig själv, men lite avundsjuk är  jag allt på att hon lyckats lite mer än vad jag gjort. Men jag är ju tre år yngre, så vi får se vad som händer framöver!

 

har du ngn mail man kan nå dig på, för personligare frågor osv? yes, [email protected] :)

 

går du powerwalk varje dag typ? som idag, det spöregnade ju. Om jag känner för att gå ut när de regnar så gör jag de, regnar ju i stort sett varje dag nu för tiden, så man får försöka dra sig ut ändå haha.

 

du äter ju inte ens ris ( kolhydrater ) vrf skriver du det då? Jag äter mat, men inte sötsaker… samt pizza, hamburgare, kebab, feta såser osv. Har sagt detta ett antal gånger nu!


Kommentarer
Postat av: AYLIN ;D

hahahah där kom frågan om kolhydrater igen ;)

2009-11-23 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0