Är det sant att....svaren!

är det sant att du är oskuld? Nej

Är det sant att du har en kille eller någon på g? Privat

är det sant att du skryter mycket? Inte vad jag själv tycker

Är det sant att du hittar på saker bara för att ha något att skriva om, Ex. "Just nu är jag med Nine :)" Fast än du inte alls är det? Nej, så är det inte!

Är det sant att du är väldigt falsk? Har hört rykten om att folk tror det om mig, väldigt tråkigt! För så är det inte.

Är det sant att du tuggar eller suger på dina läkerol? Haha, jag gör nog både och.

är det sant att du hade sex utomhus i stan i somras? Haha nej det är inte sant

Är det sant att du inte är lika fin nu som du va förra året? Jadu, det får ni avgöra

är det sant att du är 1,76 cm lång? Nej, jag är ungefär 1, 75

Är det sant att du har någon slags ätstörning? Nej det är inte sant

Är det sant att du brukar låna kläder från din syster? Jag brukade alltid göra de förut, men inte längre.

Är det sant att du är villig att berätta hur du sköter om ditt hår? Haha ja det är jag nog. Sover aldrig med blött hår, plattar det inte och använder ofta balsam.

Är det sant att du har redigerad några bilder i ps så du ser smalare ut? Nej det är inte sant.

Är det sant att du haft sex med någon mer än martin? Jag har inte haft sex med Martin, så ja.

Är det sant att du har varit jättefull eller ganska full någon gång? Hehe, kanske de kanske

Är det sant att du har större midjemått än din storasyster? De har jag ingen aning om. 

Är det sant att du har gått ner i vikt på sista tiden? Det är möjligt

Är det sant att tightsen som du har 11 november är din systers? Nej, jag har köpt likadana.

Kommentarer
Postat av: nine :)

Är det sant att du hittar på saker bara för att ha något att skriva om, Ex. "Just nu är jag med Nine :)" Fast än du inte alls är det?



haha fan va fult :O

mombillmif<3

2009-11-11 @ 22:07:53
Postat av: Anonym

visa frågor va juh helt störda, som Är det sant att du hittar på saker bara för att ha något att skriva om, Ex. "Just nu är jag med Nine :)" Fast än du inte alls är det? &

Är det sant att tightsen som du har 11 november är din systers?.. spelar de ngn roll elr om de är din systers tights eller..helt sjukt:D

2009-11-12 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0