Sunday-mothersday

Idag är de morsdag, och därför åkte vi ut till min stuga i öresjö o träffade farmor och firade henne lite, tyvärr kunde jag itne träffa min mamma idag, men de får till att fira henne imorgon :)

Har solat en massa idag, och fått riktigt mycket färg, göttgött!! Bilder från dagen kommer senare!
Ska nu sätta mig och skriva klart min redovisning som jag ska ha imorgon, ska prata om praoen, de blir nog itne så svårt:) Efter de så blir de till att knyta gymadojjorna och köra powerwalk ner till stan och hyra film med syster :)

Nu ska jag skriva klart redovisningen.
hörs sen





PUSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: mathilda

Hejsan Emma :)

jag undrar hur du ändrar bakgrunden i din blogg, tegelväggen asså* och hur lägger man till en bild där det i din blogg står :EMMA. och en bild på dej?

tack på förhand! :)

2009-05-31 @ 19:26:15
URL: http://thinkcute.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart bor du när du kör en powerwalk till stan?:)

2009-05-31 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0